Välkommna MariaMontazami.

Heej det är jag som är Maria.. Jag är gift med Cameron Montazami.. Och jag är en svensk hollywoodfru!.. Jag har precis slutat med inreda hem! Och nu ska jag bli en Svenhollywood gossipgirl!. Jag kommer inte prata med er habbos. Jag kommer vara en bot. Ni kan bara ta kontakt med mig genom chat :)

På Habbohotel heter jag MariaMontazami. MED PUNKT!

Mina kommandon:
Cameron Ring mig!
hihihihihiii
LV, Gucci and prada just mee!
Vi har fyra barn..
*sminkar*
Dagens sminktips, LÄPPSTIFT OFC!
Heelloo it's mariaa.
*smack*
*tar på läppstift*
Beellllaaaaaa my cute dog, where are you?
Läs mitt nyaste skvaller, xoxo! habboperez.blogg.se



XOXO Maria ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0