BABY! PICK A FIGHT! - Ellen24 vs. Lillnero

yesyes, HETTHETTHETT!

Jag vet inte när, men iallafall, jag satt i EoM (empire of Magic), då kommer det in en ful person med blått hår och skriker, så självklart vaknade lilla jag upp ur min skönhetssömn, ni vet ju, drottningar som jag behöver mycket sömn.
Men iallfall, titta in bilden ;)


Igår natt, hmm..
Då kanske det blir lite försoningssex sen då?
Men vet aldrig med ellen, HAHA!
Vem tar hem kriget? vemvemvemvem..?

I know you love me, xoxo PEREZ

Kommentarer
Postat av: Ellen24

Haha, lol xD

2010-04-06 @ 12:03:35
Postat av: storayad

För fan vem skrev om mig ska döda den!!

2010-04-06 @ 16:08:58
URL: http://www.habbo.se
Postat av: storayad

Din jävla bitch knulla dig mer än en bög fackyou 5 Timmar senare knulla dig din bitch

2010-04-07 @ 18:53:13
Postat av: storayad

KNULLA DIG DIN BITCH Efter perezHiltins död Hon var en bitch som knulla mycket

2010-04-07 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0